حرف دل

خدایا عاشقت هستم

 

زمان مانند باد می گذرد
و من در کنج اتاق در انتظار نشسته ام
در انتظار یک همراه و یک انسان،
سراغ آنرا از چه کسی باید بگیرم ؟
سالهاست به دنبال یک رفیق،
یک دوست می گردم
و در این راه جز نارفیق ندیده ام
ناگفته های دلم تمام محفظه های قلبم را گرفته است
نمی دانم به که باید این حرفهای تلنبار شده دلم را بگویم ؟
دیگر طاقت ندارم و هروز راه یافتن دشوارتر می شود
ولی می دانم در این راه
مردی به انتظار من نشسته
تا بشنود هر آنچه را که بایدشنید
و با تمام دل مرا همراهی کند
 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت13:45---5 ارديبهشت 1390
عشق واقعا یک چیز مقدسه. و من عشق رو خیلی دوست دارم

مهسا
ساعت15:20---3 ارديبهشت 1390
سلام وب جالبي داري و مطالب خوبي هم گذاشتي
خوشحال مي شم به وبم بياي و نظرتو بذاي
مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 3 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 14:23 توسط سهیلا| |

Design By : Mihantheme